Doom i Quake już na webOS

Największą nowością w najnowszej, udostępnionej w zeszłym tygodniu wersji v1.3.5 systemu webOS są biblioteki SDL. Coś co jest wbrew pozorom zupełnie nie widoczne dla użytkowników, dla programistów jest kamieniem milowym w historii rozwoju tego systemu firmy Palm. Dzięki bibliotekom SDL można bowiem tworzyć natywne aplikacje dla webOS, bezpośrednio odwoływujące się do układu graficznego. Pozwoli to tworzyć gry i programy wykorzystujące akcelerację sprzętową. Pierwsze takie programy już powstały.



Jest to port Dooma i Quake’a, które obejrzeć można na poniższych filmach. Dodatkowo odkryto, że webOS w najnowszej wersji pozwala nawet instalować zwykłe Linuksowe programy bez hakowania.

 

 

 
 
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję